Czy zgodzilibyście się przy sprzedaży na wizytę w ASO?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GrzesiekK
    Classic
    • 2011
    • 15

Korek "nakarmiony" k
  • asz
    Drive
    • 2010
    • 44

Chcę kupić 10-letnią Octavię, ale nie znam się na autkach, i plan mam taki, by namówić sprzedającego na wizytę w ASO na mój koszt. We Wrocławiu ASO Elcar oferuje taki przegląd za ok. 150 zł (za przegląd rejestracyjny biorą 100zł). Diagnostyka silnika, zawieszenia, sprawdzenie numerów VIN, nie wiem, co jeszcze.

Ja jestem gotów zaryzykować 150zł za przegląd cudzego auta. Ale sprzedawca ryzykuje stratę czasu, pewnie ze 3h z dojazdem i czekaniem, bez gwarancji, że kupię.

Zgodzilibyście się, będąc sprzedającym?

Komentarz

• Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

jak nie ma nic do ukrycia to czemu miałby się nie zgodzić skoro na Twój koszt? słyszałem o takiej akcji, że gościu pojechał do ASO na przegląd przedsprzedażowy i właściciel dał diagnoście w łapę, żeby było gites więc na to tez trzeba uważać, albo kolejny przykład był w Turbo Kamerze. Typek kupował A4 w automacie, pojechał do ASO na przegląd i wszystko wyszło ok, tylko przejechał trochę i mu się skrzynia rozsypała ale ASO powiedziało, że wszystko gitara jest i bierz Pan samochód, także i tak trzeba być czujnym
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

Komentarz

• martino
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2007
        • 974

Osobiście uważam, że jest to powszechna praktyka i tak jak mówi Mihau, jeśli gość nie ma nic do ukrycia to bez problemu powinien się zgodzić.
        Ale , co też jest prawdą, należy być czujnym.
        Martino
        125 KM /272 Nm - to już było....
        teraz jest duży "+"
        dgw.esite.pl

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
        -----------------------------------------------
        PerfectService by DobryGrześWawa

Komentarz

• guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

Witam.